sobota 7. listopadu 2015

OCTOBER 2015

Šátek: Takko / Top, Kalhoty: Tally Weijl / Svetr: H&M / Boty: Deichmann / Kabelka: CCC

Křivák: Takko / Svetr: George / Kalhoty: F&F / Ponožky: Pepco / Boty: Deichmann

Beanie: Gate / Parka: Gate / Tričko: Gate / Legíny: F&F / Boty: Nike Revolution 2

Křivák: Takko / Tričko: C&A / Džíny s vysokým pasem: Tally Weijl / Boty: Deichmann


Který outfit se vám líbí nejvíce a proč?

10 komentářů:

  1. Nejvíc se mi líbí ten poslední, ale všechny jsou boží :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Sweater weather outfit u mňa jednoznačne vedie, pretože je najjednoduchší a ja svetre zbožňujem!

    OdpovědětVymazat
  3. Najviac sa mi páči Sweather weather :D ale všetky sú krásne :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíce se mi líbí druhý outfit. Mám ráda chlupaté svetříky nebo cardigany a koženkové křiváky! :-) Moc ti to sluší.

    Pája

    OdpovědětVymazat
  5. velmi pekne outfity, ale najviac sa mi paci asi ten prvy, lebo zboznujem velke satky. a este je velmi pekny ten s ruzovou ciapkou, lebo je to zaujimavo skombinovane s tymi teniskami
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat