středa 18. listopadu 2015

Meet-up v Ostravě | A Cup of Style

Různé blogy a youtube kanály sleduji už nějakou tu dobu, ale ještě nikdy jsem nebyla na žádném Meet-upu nebo jiné akci. O víkendu se mi ale splnil jeden z mých snů a setkala jsem se s Nicol a Luckou z acupofstyle, které kromě Prahy a Brna zavítaly také do Ostravy. Celý den byl naprosto skvělý, a proto se chci o něj s vámi podělit v podobě tohoto článku.
Celý den mě doprovázela moje nejlepší kamarádka, která holky také moc ráda sleduje. No a jelikož se do Ostravy nedostaneme každý den, tak jsme vyjely už brzy ráno, abychom se mohly podívat i po obchodech a koupit si něco hezkého pro radost. (V nákupech za listopad uvidíte, co všechno jsem si pořídila.) Po únavném chození po obchodech jsme si zašly do Starbucksu na jejich slavné Gingerbread Latte, které mě moc neoslovilo. Více mi určitě chutnalo Pumpkin Spice Latte, ale vánoční kelímky se jim jako vždy opravdu povedly!
Na jídlo jsme si zašly do Bageterie Boulevard. Ale musím se přiznat, že nám celkem dlouho trvalo si vybrat, kde se najíme a málem jsme skončily u klasiky jménem McDonald's.
Když jsme vyšly z Karolíny na místo určení (Impact Hub), tak neskutečně pršelo a my jsme měly pouze jeden deštník. Už to vypadalo, že nedorazíme, ale nakonec jsme to našly. Sice jsme byly celé zmoklé, ale i přesto nás holky přivítaly s nádhernými úsměvy.
Jelikož tam ještě nebylo moc lidí, tak jsme si hned nechaly podepsat knížky, které jsme si s sebou přinesly. Holky byly velice milé a se všemi se vyfotily snad ze všech úhlů! Mají můj velký obdiv za to, že jim nevadilo porušit svou osobní zónu a s některými se i objaly. Celý Meet-up probíhal tak, že jsme se mohly hodinu a půl ptát na různé otázky. Tento program se mi velice líbil, protože padlo spoustu zajímavých otázek a smysluplných odpovědí!
Jejich knížka je velmi inspirativní a moc ráda se k ní budu vracet! Obsahuje spoustu nádherných fotografií, rad a tipů. Snad každý si v ní najde to své. No a je samozřejmostí, že s autogramem se čte ještě lépe, jelikož si vždy vzpomenu na ten skvělý den!
Moje nejoblíbenější stránka je asi tato s receptem na avokádový toast. Nejen, že skvěle chutná, ale navíc vypadá skvěle i na instagramu! A jaká je vaše nejoblíbenější stránka?

8 komentářů:

  1. Holky jsou super, knížku mám také a myslím, že se opravdu povedla :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak na to že si zmokla si teda vyzerala super !! moje vlnité vlasy po zmoknutí vyzerajú ako slama :-) Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat
  3. Máš s holkama pěknou fotku :) Já nad koupí uvažovala, ale když jsem knížku viděla, tak mě to nějak přešlo, čekala jsem něco trošku jiného a myslím, že by mi knížka nic nového nepřinesla, ale nečetla jsem jí tak nevím, každopádně až jí někde uvidím, určitě si jí prolistuju :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  4. Jéj to se někdo má ^-^ každopádně bageterie v které jste byly, patří k mým nejoblíbenějším ^-^ Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný článek, vypadá to, že jsi si užila celý den.

    OdpovědětVymazat
  6. Pekne :) Ja v Ostrave študujem a škoda že som o tomto nevedela :(

    OdpovědětVymazat