středa 11. listopadu 2015

Moje oblíbené laky na nehty

Jelikož vlastním docela dost laků na nehty, tak mě napadlo, že bych vám mohla představit ty, které používám nejčastěji a jsem s nimi spokojená. Původně jsem chtěla udělat článek, kde bych vám ukázala sbírku mých laků, ale to by asi nebylo až tak přínosné.
Za poslední dobu jsem si nejvíce oblíbila laky od Miss sporty. Nikdy bych neřekla, že právě tato značka mě svými laky naprosto ohromí. Ten obrovský výběr barev je neskutečný a laky mi kryjí ve dvou vrstvách (jenom odstín 085 potřebuje tři pro úplnou intenzitu). Výdrž je také velmi dobrá. Bez top coatu na mých nehtech vydrží bez odloupnutí cca týden.
Astor fashion studio - Lak od Astoru vlastním pouze jeden, což musím určitě napravit, jelikož tento červený rychle schne a nádherně kryje už v první vrstvě. Jediné jeho mínus je, že se pod něj musí dát podlak, protože má opravdu vysoký pigment a zabarvuje nehty.
Maybelline New York Colorama - Tato drogerková značka patří mezi mé nejoblíbenější a nezklamala mě ani svými laky. Všechny jsou nádherně pigmentované, ale nejraději mám ten červený se třpytkami. Je to asi tím, že ho každoročně používám jako podklad na Vánoční nailart. Nejhorší je, že už mi dochází a v žádné drogérii ho nemůžu najít. Měla jsem i zlatý, který jsem už spotřebovala, což se mi u žádného laku snad ještě nestalo.
Gosh - Tento lak jsem objevila v drogerii Rossmann a velmi mě zaujal svou barvou, jelikož oranžovou jsem ještě nevlastnila. Je nádherně sytý a vydrží mi na nehtech něco přes týden.
Gabriella Salvete Enamel - Tohle je podle mě ten nejlepší bílý lak, který můžete v drogérii najít. Koupila jsem si ho na doporučení Getthelouk a jsem s ním velmi spokojená!
Řadu 60 Seconds od Rimmelu vyzkoušel snad každý a určitě mi všichni dáte za pravdu, že jsou vážně super. Já si oblíbila tyto čtyři odstíny. Musím ale říct, že ty dva pastelové od Rity Ory mi dělají drobné bublinky, ale to se dá přežít. Na těchto lacích mám ráda, že opravdu velmi rychle zaschnou a kryjí nádherně ve dvou vrstvách.

A jaké jsou vaše nejoblíbenější laky na nehty?

9 komentářů:

  1. Od Rimmelu mám nejoblíbenější laky :) pak mám ráda taky Essence.
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. V poslednej dobe som si tiež zaľúbila laky od Miss Sporty :D Lak od Gosh mám tiež len jeden a som s ním maximálne spokojná :) Určite vyskúšam laky od Rimmelu ;) Inak ich máš moc krásne :)
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty od Rimmelu určitě vyzkoušej:) Nebudeš litovat!:)

      Vymazat
  3. Já jsem zrovna ty od Rimmelu nezkoušela, ale napravím to. Koukám, že mají krásné odstíny :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Very interesting blog ! I like it so much ! nice pics, keep working dear !

    www.madamedaria.blogspot.com if u like my blog, you can follow me i will follow you back

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám nejradši od Rimmelu a od Miss Sporty, obě značky mají super plochě štětečky a dobrou konzistenci. A hlavně jsou za super cenu :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat