sobota 14. listopadu 2015

CHEVRON PATTERN

Parka: Gate / Svetr: F&F / Kalhoty: Tally Weijl / Ponožky: Gate / Boty: Vans

Jak už o mně asi víte, tak naprosto miluji svetry. Tento mě zaujal svým vzorem a navíc je nádherně heboučký. Úplný must-have do tohoto počasí! No a bez krajkových ponožek ve vanskách bych to prostě nebyla já. Jinak se jedná o úplně obyčejný outfit, který není ničím zajímavý, ale doufám, že i tak se bude líbit. Jo a ještě jsem vám chtěla říct, že zítra jedu na Meet-up holek z acupofstyle, takže se můžete těšit na nějaký ten článek s fotkami! 

17 komentářů:

  1. Černý vansky bych moc potřebovala :D Jinak krásný svetřík :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych zase potřebovala ty tvoje krásné vzorované!:D A děkuji:)

      Vymazat
  2. Sveter je naozaj krásny ! :) Samozrejme aj ty :)
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
  3. Ten svetřík je top! :-) A krásné podzimní fotky!

    Pája

    OdpovědětVymazat
  4. Tu parku potřebuju! Ještě, že zítra jedu nakupovat :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď nenosím nic jiného!:D Snad jsi dobře pořídila:)

      Vymazat
  5. Vansy sú krásne ! :) aj celý outfit :)

    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. super svetřík...a tiše závidím, jak Ti sluší brýle...já vypadám v každých brejlích jako úplný idiot :) a přitom se mi jich tolik líbí :) Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji!♥ Tak strašné to určitě nebude:)

      Vymazat
  7. tie poňožtičky áach krásne :-*

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat