středa 4. listopadu 2015

Oblíbenci: Říjen 2015

Kosmetika
Za měsíc říjen jsem si velmi oblíbila tento makeup od Rimmelu v odstínu 100 Ivory, který mi hezky sedí. Má střední krytí a krásně sjednotí pleť. Dříve jsem makeup vůbec nepoužívala, ale teď už to bez něj není ono.

Oblečení
Miluji svetry z F&F! Vlastním jich už několik, ale v říjnu jsem nejvíce vynosila tento, který jsem dostala minulé Vánoce. Je z velmi příjemného a teplého materiálu.

Doplněk
Vlastním opravdu velkou sbírku šperků, ale nosím jenom náušnice. Když nevím které, tak sáhnu vždy po těchto kytičkách z Pepca. Jelikož nosím brýle, tak mám raději nějaké nenápadné pecky.

Boty
Tohle byla jasná volba! Skoro celý říjen jsem prochodila pouze v těchto pohodlných kráskách. Mohli jste je na mně vidět v mnoha outfitových postech.

Jídlo
Tyto instantní ovesné kaše jsou naprostá záchrana, když si nestíháte udělat snídani. Obsah stačí vysypat do misky a poté jen zalít horkou vodou. Nejraději mám asi čokoládovou od jakékoliv značky.

Pití
Pumpkin Spice Latte od Starbucks jsem chtěla vyzkoušet už strašně dlouho. Bylo naprosto výborné a podzimní design kelímku se jim neskutečně povedl!

Hudba
Robin Schulz - Sugar (feat. Francesco Yates)

Seriál
Seriál Top Gear sleduji už strašně dlouho. Ale právě v říjnu jsem se zpětně podívala na pár starých speciálů. Mým nejoblíbenějším je asi "Bolivia Special". Miluji ten britský humor a neskutečně se těším na novou motoristickou show pro Amazon.

Film
Když u nás spal kamarád, tak jsme si večer pustili film "Pokoj 1408", který mě velmi zaujal. Na youtube jsem vám našla jeho plnou verzi v češtině.

Kniha
Zoe je moje úplně nejoblíbenější youtuberka a když vyšla tahle knížka, tak to pro mě byla skvělá příležitost, jak ji v její tvorbě podpořit. Už se těším, až si přečtu Girl Online On Tour!

Místo
V říjnu jsem si oblíbila tento Café bar TatraFIT, kde mají ty nejlepší domácí dortíky. Více fotek můžete najít na mém instagramu.

A co jste si za měsíc říjen oblíbili vy?

15 komentářů:

  1. rimmel makeup je taky můj oblíbený :) girl online knížku miluju *-*
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Ách, ten svetr je boží!!! ^^ A na ten make up se také chystám! :-) Jinak "Sugar" je moje aktuální srdcovka a bude asi hoodně dlouho, jelikož mě i při delším poslouchání vůbec neomrzí! :-D

    Pája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu!♥..Určitě nebudeš koupě litovat:)..Přesně tak!:D

      Vymazat
  3. Ten svetr je skvělej! Popravdě jsem se zrovna v FnF po svetrech nikdy nerozhlížela, ale očividně bych měla!
    A boty máme hodně podobné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se určitě někdy koukni :) Jejich svetry jsou vážně skvělé!^^

      Vymazat
  4. Ten svetr a boty jsou úžasné! :) Skvělý článek. :)) Já si své oblíbence neumím moc určit, vždy toho mám spoustu, co se mi líbí. :D
    Zvu tě k sobě na giveaway. :)
    KattyLife - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mooc:) U mě je to taky vždy těžké rozhodnutí:D

      Vymazat
  5. ty boty jsou úžasné:) A ten svetr taky:) Nikdy jsem moc v FnF nenakupovala, ale teď se tam asi půjdu podívat :) :D
    http://clarathing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji:) Určitě se tam běž kouknout, nebudeš litovat:)

      Vymazat
  6. Tenhle makeup jsem ulovila asi za 109 v rossmannu a je supr, taky mi vyhovuje :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. No ne! Ty botky jsou naprosto dokonalé!! Prozradíš mi, kde jsi je pořídila? Hledám takové už snad rok :D

    Máš moc krásný blog, určitě se musím stát tvým pravidelným čtenářem! :)

    Mare di Fragole

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořídila jsem je v Deichmannu:) Už to bude nějaká doba, ale myslím, že je pořád mají a mockrát děkuji!♥

      Vymazat
  8. Já si oblíbila víkendy a státní svátky popravdě ! :) A taky litry kafe....ale ty už miluju dlouho ;). Jinak moc pěkné, šikulka ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem ještě chodila do školy, tak jsem se na víkendy a svátky také velmi těšila:) ..Děkuju, jsem ráda, že se článek líbí!:)

      Vymazat