sobota 28. listopadu 2015

BLUE AND PINK

Bunda: Loap / Mikina: Puma / Tričko: Gate / Legíny: F&F / Boty: Nike Revolution 2

Když jsem přemýšlela, jaký na tuto sobotu nafotím outfit, tak jsem zjistila, že mi tu chybí ještě nějaký čistě sportovní. Teď už mě v něm sice tak často neuvidíte, ale dříve jsem prakticky nosila jen sportovní oblečení. Tenisky ale nosím stále a velmi ráda je kombinuji i k elegantnějšímu, což je momentálně snad největším a mým nejoblíbenějším trendem.

14 komentářů:

  1. Úžasně poladěné a to všechno ^-^ super ^^ vážně ti to tam sluší a řekla bych že i tento styl oblečení ti prostě pasuje :) Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
  2. Presne, tento štýl oblečenia sa ti tiež hodí :) Zbožňujem modrú farbu ♥
    Passion of Life

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně sladěné, určitě super pohodlný outfit! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. to tričko sa mi veľmi páči :)

    OdpovědětVymazat
  5. Fajn sportovní outfit. S takovou bundičkou se musí běhat :))

    OdpovědětVymazat
  6. Pekná kombinácia farieb :-) Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat