sobota 17. října 2015

SWEATER WEATHER

Křivák: Takko / Svetr: George / Kalhoty: F&F / Ponožky: Pepco / Boty: Deichmann

V poslední době jsem si hlavně kvůli chladnějšímu počasí oblíbila delší cardigany a svetry. Mezi moje momentální favority patří tento asymetrický ve světle modré barvě. Vím, že mě svým střihem neskutečně rozšiřuje a zkracuje mi nohy, ale i přesto ho moc ráda nosím. Cítím se v něm pohodlně, jelikož je hodně oversized a navíc má vzadu hezký detail v podobě zlatého zipu. A co vy? Také patříte mezi milovníky obřích svetrů?

22 komentářů:

  1. Pěkný outfit :) máš moc hezké nehtíky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji! Mám na sobě lak od Rimmelu v odstínu "873 Breakfast in bed" a nehty jsou moje:)

      Vymazat
  3. Moc pěkný outfit. Ten lak na nehty je krásný ! :)
    http://veronicaslife8.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Máš krásný nehty :) A ještě když jsou tvoje, no tak to klobouk dolu!
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, parádní kombinace. A tuto zelenou mám moc v oblibě :)

    Miška

    OdpovědětVymazat
  6. Milujem svetre <3 Tvoj outfit sa mi veľmi páči ;)) A máš krásny lak na nechtoch. :)))
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
  7. Nejdřív - jsi kočka, také obdivuji především krásné nehty, ale i účes - mě takhle nedbalý drdol nikdy nedrží :-( Tvůj blog jsem objevila až teď (stydím se) a konečně vidím outfity postavené z dostupných značek - jen tak dál :-) Ráda jsem se přidala k pravidelným čtenářům blogu :-)
    Definitely Different

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tolik krásných slov si ani nezasloužím! Děkuji♥

      Vymazat
  8. Moc ti to na těch fotkách sluší - zvláště na té druhé ^-^ Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
  9. Tyto jednoduché kombinace mám ráda a svetřík ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  10. Sluší ti to! A máš super barvu laku! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat