středa 21. října 2015

Halloweenské nehty

Hned ze začátku jsem vám chtěla ještě jednou moc poděkovat za milé reakce na mé nehty u posledního outfitu. A jelikož se nám blíží Halloween, tak jsem se rozhodla udělat článek s nehtovou inspirací. Vím, že zrovna Halloween se u nás moc neslaví, ale já si vždycky alespoň tématicky nalakuji nehty. Zdobení mě opravdu baví, ale nejsem žádný profesionál, takže to berte prosím s rezervou.
Raději jsem vám všechny nehty vyfotila zblízka, než abych jednotlivě popisovala jak postupovat. Celý článek jsem totiž chtěla pojmou pouze jako inspiraci. Sama jsem se nechala inspirovat u mé oblíbené nehtové youtuberky cutepolish, která to s laky opravdu umí! Na celé dekorování jsem použila kuličky na zdobení nehtů. Je to opravdu skvělá vymoženost, která vám ulehčí spoustu práce. A jestli se rozhodnete inspirovat, tak budu moc ráda, když mi své výtvory pošlete na mail nebo je postnete na instagram s hashtagem #styleinphotos
Máte rádi články s nehtovou inspirací?

20 komentářů:

  1. Jeee. To je bomba! :) Dělat si je sama by byl asi boj. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!:) No hlavně ta pravačka se mi nedělala nejlépe :D

      Vymazat
  2. Páni! To je krásný!:)
    Já jsem ráda že si nehty normálně nalakuju tohle bych nedala :D
    http://clarathing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Super inspirace :) moc se ti to povedlo, Cutepolish taky sleduji :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  4. These are amazing! Great idea for Halloween! <3

    unknownprettylies.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera :D si fakt šikovná a máš krásny blog :D Pozývam ťa na ten môj: Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  6. Tie sú úžasné. Moje by vyzerali ako nejaká machuľa. Pozývam vás na môj blog - inthelaurasworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Wau tak tie sú kráásne !! :) len viem, že ja by som si ich nevedela urobiť :D :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Woooow! :O
    Tak tohle jsou nejvíce dokonalý nehty, co jsem kdy viděla! :D
    Super! :)

    everythingononepaper.blogspot.com
    ...budu ráda za každou podporu. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi skvělá, tak zručná, nepodcenuj se :) Tvůj blog mě baví, jen pokračuj dál!

    zvu tě na www.christinwest.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Cutepolish je senzační! Sama na její videa moc ráda koukám, jen se mi málokdy povede to tak dobře napodobit, zvládla jsi to skvěle :)

    TulipPanka

    OdpovědětVymazat