středa 14. října 2015

INSTADIARY #1

Rozhodla jsem se inspirovat holkama z acupofstyle a připravila jsem si pro vás ukázku mých nejnovějších instagramových fotek. Pokud vás moje fotky zaujmou, tak budu moc ráda za follow. Na instagramu mě najdete jako @gabrielahoranska.
Moje oblíbené místečko, kde mají ty nejlepší dorty! / Miluju snad všechny věci od alpra♥ / Malé sneak peek outfitu, který zde brzy uvidíte:)
Čokoládový s lesní směsí je můj nejoblíbenější^^ / Bližší pohled na makeup z outfitu RED AND WHITE / Tento outfit jste už na blogu mohli vidět pod názvem NAVY BLUE :)
Ty nejskvělejší toasty! / Snídaně v naší oblíbené kavárně♥ / Avokádové toasty podle Lucky z acupofstyle:)

Zaujaly vás mé fotky natolik, že mě začnete na instagramu sledovat?

19 komentářů:

  1. Moc hezké fotky :) já jsem se k založení instagramu ještě nějak neodhodlala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé fotky a tolik jídla, mňam! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky! Čokoládový dortík vypadá suprově :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  4. Jídelní fotky prostě vedou všude :)) Mňam!

    OdpovědětVymazat
  5. Poslední dobou je to všude samé alpro :D Tak jsem si taky koupila " ten líbivý " kelímek a ona alergie na sóju :D Radši zůstanu u klasiky no :) Jinak pěkné fotky !
    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat
  6. robíš fakt moc krásne fotky jedla. to sa nie vždy podarí. Vyzerá to najme moooc skvelo!!!

    Wendys lookbook

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné fotky tam máš! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné fotky tam máš! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkný instagram a krásné fotky, po těch fotkách jídla jsem dostala hlad!:D

    Adel z adeljulisova.blogspot.cz
    Velká podzimní GIWEAWAY o šperky, peněženku a hodinky!

    OdpovědětVymazat