středa 7. října 2015

Nákupy: Září 2015

Halenka: Gate
Tuto halenku už jste mohli vidět v mém prvním outfitovém článku v broskvové barvě. Já jsem se do ní ale tak zamilovala, že jsem si ji pořídila i ve světle modré. 

Tričko: Gate
Toto tričko byla láska na první pohled. Velmi mě zaujal ten květinový vzor a celkově barevnost. Takové tričko se vždycky hodí, když nevím co na sebe.

Top: F&F
Tento krajkovaný top jsem ulovila v dětské sekci F&F. Mohli jste ho vidět v mém posledním outfitu, kde na něj byly velmi hezké reakce.

Vysoké ponožky: F&F
Jak už víte, tak jsem neskutečný milovník roztomilých ponožek a tyhle jsem tam prostě nemohla nechat! No nejsou roztomilé?

Nízké ponožky: F&F
Tyhle ponožky už nejsou tak roztomilé, ale strašně mě zaujal ten žíhaný vzor a bambulky. A navíc černých, šedých a bílých není nikdy dost!

Šátky: Takko
Podzim už je tady a já jsem potřebovala obohatit moji sbírku šátků. Vybrala jsem si rovnou tři, které se podle mě barevně na toto období velmi hodí.

Křivák: Takko
Neskutečně dlouho jsem hledala nějaký pořádný černý křivák v kterém bych nevypadala jako motorkář. A povedlo se. Našla jsem tento, který na sobě nemá žádné zbytečné spony. Navíc všechny komponenty jsou neutrální, takže k němu můžu kombinovat zlaté i stříbrné doplňky.

Boty chelsea: Deichmann
Když jsem vešla do dveří, tak jsem se do těchto krásek ihned zamilovala! Po vyzkoušení jsem ale docela znejistěla, protože všichni určitě víme, že tento obchod nepatří mezi ty nejkvalitnější. Nakonec jsem se pro ně ale vrátila a doteď toho nelituji!

Bloky: Lidl
Když jsem chodila kolem regálů se školními potřebami, tak mi bylo celkem líto, že já tento rok nic nepotřebuji a tak jsem nakonec odešla alespoň s těmito nádhernými bloky, které určitě nějak využiji.

Tácek: Ikea / Náušnice: New Yorker
Při každém nakupování v Ikee si vždycky vyberu nějakou dekoraci do pokoje. Tentokrát jsem se ale držela na uzdě a přihodila jsem si jenom tento tácek, který má původně sloužit jako tácek na svíčku, ale já si na něj odkládám bižuterii.

Kondicionér: Kadeřnice / Sea salt spray: Tesco / Šampón: Tesco
Kondicionér jsem vyzkoušela zatím jen 2x, takže vám toho o něm moc neřeknu. O spreji od Schwarzkopf jsem vám psala už ve článku "Péče o mé vlasy" a jelikož mi docházejí oba moje milované šampóny od Syossu, tak jsem si pořídila další se kterým jsem zatím dost spokojená.

Scrub: Tesco / Zázračný kelímek: Oriflame / Lak na nehty: Teta
Paletka: Teta / Kartáček: Tesco
Scrub momentálně testuji, takže vám toho o něm také moc neřeknu. Zázračný kelímek funguje skvěle. Laků z této kolekce mám už 6, takže je asi jasné, že jsem s nimi velmi spokojená a paletka očních stínů od essence mě velmi mile překvapila! Ta pigmentace je na skvělé úrovni a vůbec nepráší. A jako poslední tu mám kartáček od Curaproxu. Od té doby co mám rovnátka už jiné ani nepoužívám. Napadlo mě, jestli nechcete nějaký speciální článek o tom, jak pečuji o své zuby s rovnátky?

Co říkáte na věci, které jsem si pořídila a co jste si za měsíc září koupili vy?

20 komentářů:

  1. Áách, ta halenka z Gatu, ponožky a tácek z IKEI! ♥ Boží věci, opravdu! :-)

    Pája

    OdpovědětVymazat
  2. Tá halenka je neskutočná :O A tie topánky sú dokonalé :O Moc sa mi to páči <3
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
  3. pekne topy a ty nausnice jsou krasne;)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Některé kousky vypadají super :) Moc se mi líbí první "halenka" a kotníčkové boty, paráda!

    OdpovědětVymazat
  5. Jůů, tolik krásných věcí, všechno se mi líbí!! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Tak pěkné kousky se jen tak nevidí ^^ a ty ponožky jsou úplně nejvíc ^-^ mám radost i za tebe :D Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjo ta kvetinova tilka a krivak jsou skvele! A boty mame hodne podobne :))

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem ráda, že nejsem jediná, která nakupuje infantilní ponožky :D já si toho nakoupila taky nějak hodně .. a přitom mám pocit, že mi furt "základní" kousky v šatníku chybí - např. nové džíny a nové černé kalhoty :(
    Teď mám na blogu outfit v novém - černá kožená bunda a pončo :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky postrádám nějaké basic kousky:(
      Určitě na outfit kouknu!:)

      Vymazat
  9. tričko z Gate se mi moc líbí a naušnice jsou také fajn!

    OdpovědětVymazat
  10. Jééj, máme stejný vkus. Křivák z Takka jsem si také pořídila, akorát zítra jdu vyměnit ještě za menší velikost. Drž mi palce, ať jí pro mě ještě mají. Jinak líbí se mi něm stejné věci jako tobě - má neutrální komponenty a nemá zbytečné cvoky atd. :)
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Ponožky a boty jsou úžasné ! :)

    http://thechicflair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Wau! Tie veci sú super!!
    www.blogofmyfavs.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  13. halenka hneď na prvej fotke je tak nádherná! :)

    OdpovědětVymazat