sobota 10. října 2015

BLACKEST BLACK

Šátek: Takko / Top, Kalhoty: Tally Weijl / Svetr: H&M / Boty: Deichmann / Kabelka: CCC

Tento outfit jsem zvolila, když jsem byla s kamarádkou oslavit její dvacáté narozeniny. Vím, že mám na sobě až moc černé na tak pozitivní událost, ale poslední dobou nějak nemám náladu na barvy. Neskutečně jsem si oblíbila černou. Ráda kombinuji všelijaké materiály a textury. Ale aby to celé nepůsobilo až tak smutečně, tak jsem to oživila trošku barevnějším šátkem. Na podzim mám hold raději tmavší barvy, ale slibuji, že příště bude nějaký veselejší outfit! A jakou barvu oblečení teď oblibujete vy?

16 komentářů:

  1. Hezký basic outfit a moc se mi líbí boty :) Ancle shoes jsou neej!

    OdpovědětVymazat
  2. aj keď je outfit skoro celý čierny, aj tak sa mi páči :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to na těchto fotkách sluší a outfit je hodně povedený :3 ^^ Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
  4. moc se mi líbí šála a kabelka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, moc ti to sluší, outfit je moc krásný a ten šátek to skvěle oživil :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný outfit :) sluší ti to!

    http://thechicflair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat