středa 9. září 2015

Péče o mé vlasy + doplňky do vlasů

V dnešním článku se budu věnovat mým vlasům. Bohužel jsem se nenarodila s krásnými a hustými vlasy. Už od mala mám problém s tím, že jsou neskutečně řídké a jemné. Poslední dobou se mi ale podstatně zlepšily. Myslím si, že tomu napomohla dlouhá pauza od barvení. Díky produktům, které momentálně používám jsem se svými vlasy tak nějak spokojená. Dokonce se mi začala líbit i moje přirozená barva, kterou nemám v plánu nějak měnit. A právě proto jsem se rozhodla, že vám představím moji aktuální péči o vlasy.
1. Momentálně střídám dva šampony od syossu. Šampon syoss pro velmi suché a lámavé vlasy používám pro dosažení lesku. Moje vlasy po něm vypadají mnohem zdravěji.
2. Šamponem syoss pro řídnoucí a zplihlé vlasy dosáhnu zase skvělého objemu. 
3. Kondicionér nivea pro zvětšení objemu požívám pouze na konečky vlasů. Je to snad jediný kondicionér, který opravu něco dělá a nedávám si ho jen pro pocit.
4. Tangle Teezer, který jsem si koupila u mé kadeřnice je skvělý na rozčesání mokrých vlasů.
1. Nedávno jsem si pořídila sea salt spray od Schwarzkopf, který mi ze začátku vůbec nevoněl, ale později jsem té jeho hodně specifické vůni přišla na chuť. Dělá opravdu krásné a přirozené vlnky. Vlasy jsou po něm ale docela tvrdé. 
2. Můj největší oblíbenec za rok 2015 je suchý šampon od batiste. Nezanechává mi ve vlasech žádné bílé stopy a navíc nádherně voní po třešních. Používám ho spíše na dodání objemu.
3. Když už si jednou za uherský rok vyžehlím vlasy nebo si udělám nějaký účes, tak to musím zafixovat lakem od Loreal paris. Nelepí a nezanechává nepříjemný film na vlasech.
4. Na suché konečky používám olejíček od Schwarzkopf, který dokonale voní a dodá nádherný lesk. Stačí nanést množství o velikosti hrášku, aby vlasy zbytečně nezatěžoval a nevypadaly mastně. 
Vlastním kulmofén od značky Remington, který používám velmi zřídka. Nejčastěji sahám po klasickém nástavci. 
Tuto žehličku na vlasy od značky ETA mám už dost dlouho. Dříve jsem ji používala celkem často, ale to mým vlasům vůbec neprospělo. Poslední dobou žehličku vytáhnu tak 1x za měsíc, jelikož jsem si více oblíbila vlny.

Květinové čelenky: Ebay
Buřinka: Gate
Čelenka z kopretin: Teta / Kytičková čelenka: DIY
Mašle: Bižuterie Kozák
Vycpávka do drdolu: Takko / Beanie: Gate / Čelenka: kik

A jak pečujete o své vlasy vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat