středa 16. září 2015

Moje péče o pleť

V dnešním článku vám představím všechny produkty, které momentálně používám. O svou pleť se podle mě starám vcelku dobře a ta mi to zase hezky vrací. Nedokázala bych usnout bez odlíčení. To bych své pleti udělala opravdu jen v krajní mezi. Článek bude věnovaný spíše pro lidi s mastnější T-zónou a suššími tvářemi. Naštěstí nemám nějaký větší problém s akné. Občas mi ale na čele vyraší nějaký ten pupínek.
1. Odličovací tampónky používám různé. Momentálně mám ale tyto z Kauflandu, které jsou ze stoprocentní bavlny a na pleti jsou velmi příjemné.
2. Čistící pleťová voda pro normální a smíšenou pleť od značky Cien je za tu cenu opravdu parádní. Mám už druhé balení a jsem s ní velmi spokojená. Má praktický dávkovač, ale zase docela rychle ubývá. No každopádně za těch pár korun je to skvělý výrobek, který můžu jen a jen doporučit!
3. Micelární voda 3 v 1 na obličej a oči od značky Lirene mi vyhovuje asi nejméně. Odlíčí hezky, ale neskutečně mi po ní lepí obličej.
4. Nejvíce jsem si teď asi oblíbila Micelární vodu od Garnier. Vůbec nelepí, pomalu ubývá a nádherně odlíčí! Až mi dojde, tak se k ní určitě ještě někdy vrátím. 
5. Když je má pleť v horším stavu, tak občas sáhnu i po této alkoholové bombě. Jedná se o hloubkově čistící pleťovou vodu pro mastnou pleť Clean&Clear. Nepoužívám ji každý den, jelikož dost vysušuje. Má takovou velmi silnou alkoholovou vůni a když se mi dostane do očí, tak to neskutečně pálí.
1. Antistresová pleťová maska s minerály z mrtvého moře od Freemana je snad jediná věc, která mi pomůže zbavit se černých teček na nose. Už ta její šmoulově modrá barva je krásně relaxační a navíc nádherně voní. Když s ní doma těch 10 minut pobíhám, tak strhávám pozornost, jelikož to vypadá opravdu vtipně! Používám ji přibližně 2x týdně. Po deseti minutách na pleti zaschne a skoro se nemůžu usmát, takže ji vždycky nechám ještě chvilku působit a poté opláchnu teplou vodou. Pleť se zbaví přebytečného mazu a trochu i černých teček.
2. Čistící peeling od Lorealu obsahuje menší peelingové částečky s mentolovou složkou, které nádherně chladí. Je velmi příjemný, ale používám ho pouze jednou týdně, abych pleť zbytečně moc nedráždila.
3. Abych se přiznala, tak krém moc nepoužívám, jelikož mám celkem mastnou pleť. Když už se ale rozhodnu obličej po nanesení peelingu nebo masky hydratovat, tak použiji obyčejný krém od Dove. S přibývajícími léty si ale plánuji koupit nějaký pořádnější denní, noční a oční krém. Zatím si ale myslím, že to moje mladistvá pleť nevyžaduje.

A jak pečujete o svou pleť vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat