středa 2. září 2015

Co je v mé kabelce?

Peplum top: Tally Weijl / Kalhoty: F&F / Kabelka: CCC / Balerínky: C&A

Po velmi dlouhé době jsem se rozhodla napsat nový článek. Chtěla bych začít přidávat pravidelně každou středu a sobotu. Držte mi palce, ať mi to tentokrát opravdu vydrží. Já si ale myslím, že ano. Od školy jsem si dala na rok pauzu. Hodně lidí říká, že zlenivím a příští rok už to nebudu chtít zkusit znovu. Ale já doufám, že se pletou. No řekneme si za rok. Tím chci vlastně říci, že už mě nedrží nic od toho, abych neměla čas na blogování, které mi neskutečně chybělo! Pro tuto středu jsem si připravila článek, který je už delší dobu dost populární. Dozvíte se, co skoro každý den tahám ve své oblíbené kabelce, kterou mám docela nově z CCC a naprosto jsem se do ní zamilovala!
1. Jako první zde mám tašku z H&M. Pravidelně je měním podle toho, jakou v ten den budu pravděpodobně potřebovat. Nějaká ta taška navíc se vždycky hodí a ani nezabere tolik místa!
2. Můj pitný režim je vážně v kritickém stavu! Moc toho za den prostě nevypiji. Dokonce jsem si stáhla i aplikaci pitný režim! (Ano, až tak je to se mnou špatné :D) Tato voda San Pellegrino je nejen stylová, ale také dobře chutná.
3. Vždy a všude nosím můj milovaný iPad! Této koupě absolutně nelituji. Byly to nejlépe investované peníze. A pomalu přemýšlím o dalším jablíčku.
4. Mobilní telefon od značky BlackBerry už toho má hodně za sebou, ale stejně ho pořád miluji! Je to srdcová záležitost.
5. Peněženka z F&F. To snad ani nepotřebuje komentář. Má ideální velikost a vejde se i do malé kabelky!
6. Kosmetická taštička z Takka. Miluji tu výraznou barvu!

1. A co je v mé "kosmetické" taštičce? Určitě tam nechybí nějaký nouzový hřeben.
2. Oblíbený BABY LIPS, který má SPF 20 a hezky hydratuje rty.
3. Rtěnka Kate Moss od Rimmelu v odstínu 38, kterou jsem viděla ve videu u Zoe Sugg, a jak je známo, tak jsem ji musela hned mít!
4. Asi stoleté zrcátko od Disneyho, které ale stále plní svůj účel.
5. Náplast pro všechny případy!
6. Pinetky pro moje neposedné vlasy.
7. Nechybí mi ani Baleácký antibakteriální gel, který mi nádherně voní!

A jako poslední věc u mě najdete papírové kapesníky, které se vždycky hodí!

A co ve své kabelce nosíte vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat